Hot & Coldstone Massage

De hotstone is een intense warmtemassage (met warme basaltstenen) die dieper in het (spier)weefsel doordringt door de combinatie van warmte en beweging. Mede hierdoor wordt een diepe ontspanning teweeg gebracht en wordt het lymfesysteem geactiveerd. Hierdoor kan een hotstone massage ontgiftend, afvoerend, pijnverlichtend, stressverlichtend en ontspannend werken. De spieren worden soepeler door de warmte en zijn daardoor beter te masseren. De hot & coldstonemassage wordt gecombineerd met verschillende massagegrepen en -technieken met handen en onderarmen voor een maximaal ontspannend resultaat.

De warme stenen zorgen voor verwijding van bloed- en haarvaten waardoor de bloedsomloop verbetert en afvalstof beter worden afgevoerd. Dit in combinatie met de koude stenen zorgt ervoor dat de bloedvaten zich weer vernauwen. De afwisseling van warm en koud zorgt voor diepe ontspanning van lichaam en geest. U hoeft overigens niet bang te zijn dat de koude stenen ook echt erg koud aanvoelen en voor een schrikeffect zullen zorgen! Het zorgt juist voor een verfrissend en aangename afwisselende sensatie.

Geeft verlichting bij:

• Spanningen
  • Spier- en zenuwpijn (fibromyalgie)
  • Chronische spierklachten
  • Spijsverteringsproblemen
  • Slechte doorbloeding
  • Weinig energie of vermoeidheid
  • Nek- en rugklachten

NB: Niet geschikt bij een burn out!

60 min.  -  € 55  Fullbody

75 min.  -  € 65  Fullbody + hoofdmassage

T: 033 - 285 1205 | info@massagepraktijkanahata.nl | www.massagepraktijkanahata.nl